Bli kjent med meg!

1.Jeg vokste opp hovedsakelig i Trønderlag!

2.Jeg bor for øyeblikket i Østfold.

3. Jeg har ikke bare en bestevenn, jeg har to! Julie som jeg har kjent i 10 år og Marie som jeg møtte 2.vgs!

4. Jeg er 163cm høy, men som liten, så liker jeg å si 160.

5.Jeg er generelt en dyreelsker, har ingen favoritter, men akkurat nå så kunne jeg tenke meg en hund!

6. Et morsomt minne fra videregående må være da jeg og Marie spiste Bigbite og snakket drit om alt og alle på terrassen på kjøpesenteret.

7. Jeg ble født i 1996. 

8. Jeg prøvde meg på universitetet, men gammelgresk var ikke tingen for meg.

9. Min favoritt drink er nok Mojito og ikke alkohol-drink er Cola.

10. Mitt “Spirit Animal” er både løve og ulv, jeg har hatt en forståelse for det siden tidlig barndommen.

11. Jeg bruker parfymen “Nina” det mørke røde eple! Det har vært min duft i minst 5 år!

12. Jeg er et te menneske, har mange rare teer i skapet.

13. Et av mine mål i livet er å bli husket, lenge etter min bortgang!

14. Jeg har prøvd ut de fleste sporter, de jeg likte mest var Fotball og turn! 

15. Jeg har ikke lest mange bøker, men Harry Potter er favoritten!

16. Det å velge favoritt film er umulig, jeg har en favoritt i hver sjanger, favoritt barnefilm er Løvenes konge!

17. Mine favoritt Youtubere er Zoella, Gabriella Lindley, Alex & Dan og Helen Anderson. 

18. Jeg kan prate norsk og engelsk flytende, kan gjøre meg forstått på tysk, svensk og dansk. 

19. Jeg har en fantastisk kjæreste, vi diskuterer mye om småting, men de store tingene er vi helt enige om! Og små diskusjoner piffer opp ting, det er viktig å diskutere litt, lære av hverandre!

20. En drømme date ville vært å dra på drive-inn kino, så spise noe digg mens vi pratet om filmen vi så, deretter en tur på stranda der vi grillet, badet og pratet i timesvis! Så ligge i telt eller bak i bilen, for å stå opp med solen og ta en morgenbad og en flott gåtur i naturen! Det er en drømme date!

21. Jeg er i mitt lengste forhold, per dags dato så har vi vært sammen i 2 og et halvt år!

22. Klesstilen min er komfortabel, men i virkeligheten, så er den vintage, morsom og litt feminin! 

23. Min go-to frisyre er midtskill og rettet!

24. Jeg har en biologisk søster og fem stesøsken, fire på den ene siden og en på den andre.

25. Min go-to fastfood bestilling er Mcfeast med Cola og søtpotet fries på McDonalds!

26. Jeg bruker en PC, brukte lege en Mac og var en Apple forkjemper, men en PC og Huawei telefon funker like bra til mitt behov og jeg kan miste telefonen i gulvet uten problemer!

27. Mitt beste ferie minne er fra turen jeg og pappa tok til Zakynthos, vi leide en ATV og kjørte rundt øye, fikk se og oppleve mye minneverdig!

28. Min morgen rutine inneholder, frokost-tv serie-kle på meg-pusse tenner-gå ut av døra! Kvelds rutinen er Spise kvelds mat-tv serie-ordne meg til kvelden-rydde rundt meg-høre lydbok-sovne!

29. Min verste vane er at jeg utsetter alt! og at jeg sover, mye!

30. Jeg har lett for å lyve, jeg var utrolig ille som barn! Det å ha skilte foreldre og dårlig økonomi, gjorde at jeg ville lyve på meg et mer spennende liv, og deretter ble lyving bare enklere og enklere. Men jeg jobbet med det mye da og har en tanke metode som gjør at jeg heller er stille enn å lyve! 
Sannheten er alltid mer spennende og viktig enn en sliten løyn! 

 

Håper dere likte å lære litt mer om meg! 

 

S.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg