Lenge siden sist!

Heisann!
Jeg har ikke blogget på en stund, da jeg har brukt tid og energi på megselv og finne ut av hva jeg vil!

 

Jeg hadde en tøff sommer, mye jobb og en 4H-leir med mange store og små hendelser! Jeg trengte å gå inn i meg selv og finne ut av hva jeg virkelig ville, jeg tok kontakt med mine to bestevenninner og visste at de kom til å gi meg gode råd! De er mine største støttespillere!

 

Jeg har begynt i jobb nr 2, hvor jeg hver fjerde helg passer en jente som sitter i rullestol, altså jeg er BPA med Avlastningshelg. Det er akkurat det jeg trengte for å få økonomien min til å fungere!
Jeg valgte å gjøre det slutt med kjæresten min, da vi har sklidd litt fra hverandre og jeg følte vi var på litt forskjellige stadier i livet. Jeg er fortsatt kjempe glad i han, men ikke som en kjæreste!

 

Julie ringte meg en dag og lurte på om jeg ville være med til Kristiansand Dyrepark uken etter, så det måtte jeg jo! Det var den ultimate venninneturen, som jeg så sårt trengte! Vi tok med oss telt og brukte bilen som kino sal på kvelden, det må gjentas mange millioner ganger!

Noen timer etter Julie dro hjem, så tok jeg med meg hunden og dro til Oslo! Jeg måtte prate med Marie, jeg fikk pratet om det jeg trengte og to dager senere, så gjorde jeg det slutt.

en uke etter, så kjørte jeg nordover til Trønderlag, der jeg overasket Julie på bursdagen hennes, jeg la meg i bagasjerommet til typen hennes, med balonger og sånn blåse sak også når hun åpnet så satt jeg meg opp og blåste, haha!
Deretter drakk vi masse vin og koset oss:)

Den helgen, så var det N4HA-styremøte i Trondheim og det var en innholdsrik og super helg, det kom en kompis av lederen og tok bilder av oss, og jeg fikk selvfølgelig kjempe god kontakt med han!
Jeg hadde bursdag uken etter og tilbrakte morgenen hos Julie, før jeg kjørte sørover, jeg kom ikke lenger enn Trondheim før jeg valgte å spise middag hos min nye venn, han er helt lik meg og super morsom! (Vi er venner)

Vell, han kom også på besøk til meg denne helgen, litt sånn spontant… Men det har bare vært gøy! Sjukt å tilbringe tid med en som bare får meg til å le hele tiden, jeg er helt støl i magen!
(Han liker Harry Potter, ser på Bones og synes det er helt greit å se på klisse filmer som Nicholas Sparks filmene, men han er også allergisk mot pels og foretrekker Norvegia…)

Haha, det var en liten oppsummering av alt som har skjedd siden sist!
Jeg tenkte jeg skulle skrive noen innlegg nå framover og gå litt dypere inn i de forskjellige tingene som har skjedd, så her er de innleggene dere har i vente:

 

  • 4H-leir på Bornholm
  • Fotografi tur med Marie
  • Kristiansand med Julie
  • Trønderlag tur i bil

    og evt et innlegg om min nye bestevenn 🙂

Håper dere har en super mandag!

 

S.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg